Bloggdesign?!

Alltså jag fattar verkligen nada!! Har suttit och läst runt lite för att försöka få min blogg att se lite trevligare ut, jag vet att den är vansinningt ful som den är nu. Men jag ger upp, är alldeles för okunnig på det här området för att ens våga försöka...och så har jag väl inte riktigt tiden heller kanske. Därför är jag nu i ett desperat behov av HJÄLP!!!

Dela gärna med er av era ideér, åsikter och tips på hur jag kan få min blogg lite snyggare och roligare =)

Dagen har varit fullsmäckad som vanligt, var iväg på en liten tripp tillsammans med en säljare till syrrans jobb för att spana in deras nya foderblandare. (För er nyfikna kan jag upplysa om att det är en 40m3 mixer från kverneland) Försöker få ordning på det sista till nya lagården nu så allt kan beställas och bli klart. På måndag ska byggarna komma tillbaks från semestern och jag hoppas verkligen att det kommer bli full rulle ute på byggplatsen igen!!! Enligt mej har det stått still länge nog nu =)

Även idag har åsk skurar hittat hit, men inte lika farligt som igår. Jag och brorsan höll på med vårt j*vla stängsel igår när åskan helt plötsligt small till. Först hörde vi bara lite muller långt borta och såg en och annan blixt. Vi la i en högre växel för att försöka bli klara innan det värsta regnet kom. När vi nästan är klara hör vi en sån jävla smäll! Både jag coh Tuva hoppar högt upp i luften, va sjutton kom den ifrån?? När jag lite senare på eftermiddagen hör dom lokala nyheterna på radion får jag höra att just den mega knallen vi hörde slog ner i ett hus knappt en km längre bort där vi va som fattade eld... Vi hann nog precis åka därifrån så vi såg ju aldrig brandbilarna som kom i full galopp. Så ja, jag tycker nog fortfarande att åska är läskigt...

Natti natti!!

 
 När jag tog det här kortet så ligger kossan och snarkar som bara den, spana in tungan!!! =D


Kommentarer
Postat av: Elis

Hej Hanna!

Jag tycker att din blogg ser alldeles bra ut!

Dessutom är den intressant!

Det som är viktigt finns ju och du vet:

MINDRE ÄR OFTAST MER!!!

Bara kör på. Tycker jag i alla fall.

Hälsningar

Elis

2010-08-07 @ 19:54:55
Postat av: Colleen

Det är ganska smidigt att fixa bloggen om man håller sig till de olika designerna som finns. En egen header är rätt enkelt ordnat.

2010-08-07 @ 22:23:45
URL: http://colleenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gratis bloggdesign, inte svårt att lägga in. www.pyzam.com/bloggertemplates

2010-08-08 @ 17:44:20
Postat av: Fredrik

Rippa Bregottreklammen vet ja! En snygg vy med mycket grönt och ett par kor som ram/bakgrund (Helst fotat på din egen gård). Vit rubrik med en snygg fet stil. Själva det löpande bloggfältet i mjölkvit? Kan kanske bli tungladdat och svårt att få snyggt utan att bli tacky.



http://www.smashingmagazine.com/2009/07/22/50-new-beautiful-blog-designs/



För lite uppslag..

2010-08-09 @ 13:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0