Hösten är på väg

Brrr det märks att hösten är på väg... För en gångs skull har solen visat sej nästan hela dan, bara en regnskur har hälsat på!! Men värmen håller sej undan. Jag och Tuva har varit ute på en liten cykeltur, det bet gott i kinderna. Skönt att komma in och ställa sej i en ångande varm dusch sen =)

Jag hade så mkt jag tänkt berätta om ikväll men skallen är bara helt tom! Jag sitter mest och stirrar som ett fån på tangenterna... Vi får ta de när huvudet känns lite piggare =)

Ägnade hela dan igår åt att städa huset. Dansade runt med dammsugaren och headbangade tillsammans med golvmoppen. :P Fyra masiner med tvätt kördes inne och två nere i lagårn, är så himla smidigt att slippa tvätta lagårdskläderna inne! Så nu är det lite roligare att va inne igen ;) 

Idag var min kompis Marie på en liten snabbvisit tillsammans med hennes sambo. Har inte träffats på ett tag så det så himla kul att träffa henne igen. Hon ska nu börja plugga i Skara så hoppas vi kan hinna ses lite oftare! =)

Nu går ögonen i kors på mej!! Lika bra att göra som Tuva och sova! En fullspeckad vecka väntar, hoppas på bättre väder och då ska de både tröskas och köras gräs här samtidigt som vi ska assistera på lagårdsbygget. Håll i gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0