Jag trött?

Det är en trött Hanna som sitter här nu =) Men då är ju allt precis som det brukar med andra ord. Hade avbytare igår så slapp mjölka och passade då på att ta fram röjsågen. I tre timmar hann jag köra innan snöret tog slut för mej. Är väldigt trött i kroppen idag men det är det värt. Jag är väl lite konstig kanske men jag tycker på nåt sätt om när man känner att man har "pumpat" ut vad som går av kroppen... ;P



Luktade inte hallon precis när jag var färdig men fint blev det =)

Idag har jag varit iväg och tittat på på ett till fodersystem, den här gången elevators bandfoderfördelare, börjar dra ihop sej att bestämma vilka jag vill handla av! Har tre olika att välja på. Klart är iallafall att det blir en stationär mixer och bandfoderfördelare.

Så här långt har vi kommit på bygget nu!


Här lyfts betongväggarna på plats.






Här kommer mjölkgropen bli

Nu tänker jag gosa ner mej i soffan och slappa lite innan det blir dax för sängen! Ha en underbar fredagkväll =)
Kram!


Kommentarer
Postat av: Magnus

Vilka har du att välja emellan?? Själv kör jag med pellonblandare och fördelare och det är jag väldigt nöjd med :).

2010-08-13 @ 23:03:32
Postat av: Hanna

Magnus:

Alternativen är följande.

1. Mullerup

2. RMH mixer med rollax bandfoderfördelare

3. Kverneland mixer med elevator bandfoderfördelare



///Hanna

2010-08-15 @ 12:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0