Nu har jag provkört grannens gamla zetor o...

dsc00128 (MMS)

Nu har jag provkört grannens gamla zetor o de va nog de värsta jag gjort! I dom gamla traktorerna kan man inte justera fram sätet, så får att jag ska nå pedalerna måste jag sätta mej så långt ut på sätet som de bara går. De värsta va att de sätet va trasigt längst ut på jag fick en massa sylvassa piggar i låret varenda gång jag skulle frikoppla. Aj aj! Men klarade av uppgiften att lägga i en bal i upprullaren till slut.:) brorsan filmade alltihop o skrattade så han nästan jag dubbel. Inte lätt o va kort alla gånger :-P


Kommentarer
Postat av: Jussan

Vad är det för årsmodell på Zetorn? Jag har kört pappas några ggr och det är en -89 ganska lik! Men det är tur att man kan justera sätet.



2010-08-07 @ 21:13:47
URL: http://designbyjussan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0