Helgen del 1

Nu är jag här =) Visst är det härligt när det händer saker?! Det har det verkligen gjort den här helgen! I lördagskväll fick jag ledigt från lagårn för att åka ner till Varberg och fira min vän Karin som fyllt 25 och hade bjudit in till kalas! Vi har inte träffats på snart två år nu så det va verkligen på tiden! Men ändå när vi väl träffas så verkar det som att det va senast igår vi sågs. Vi träffades första gången för snart 2,5år sen på en resa till sälen genom gemensamma vänner och det klickade direkt mellan oss. Jag tror en del va lite trötta på oss det sista för allt vårat skrattande men vi kunde inte hjälpa det, vi hade ju så vansinnigt kul!!! ;P

Karin skulle ha festen hos hennes bror i hans lada och dom hade gjort så fint där! Jag fick åka med Karins pappas kusin som råkar vara min granne (världen är allt bra liten) ner dit och även hem på natten eftersom jag va tvungen att mjölka på söndagsmorgonen.

Så här fint hade dom gjort



En liten annorlunda men fyndig bordsplacering, vi tjejer fick varsin lapp med ett hondjur t.ex ko, höna och killarna fick varsin lapp med ett handjur t.ex då tupp, tjur och hingst. Sen gällde de att hitta bord med rätt avkomma på.


Karin och hennes sambo Daniel förberder välkomstbålen


Mitt Hjärta Karin


Inget snapsande utan snapsvisor!


En styck Joel special...


Någon som blir sugen??


Snapsallsångs ledaren "golfarn"


Välkomstbålen måste ju ta slut =)



Tack Karin för en superskoj kväll!!!!!

Fortsättning följer.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0