Städdag!

Boring boring! Försöker samla kraft och inspiration för städning! Ser ut som att minst en atombomb har slått ner här inne... Mamma burkar sucka över att jag inte lyckas hålla samma ordning inne som jag har i lagårn =) Men antar att jag helt enkelt trivs bättre ute än inne. Sen tror jag att ytterligare en anledning är att jag inte har fått ordning på huset än. Det fullkomligt skriker efter en renovering! När jag flytta hit för tre år sen hade jag många olika ideér på hur jag ville ha det.... Men det har lixom aldrig blivit någon tid över och nu har jag helt tappat all motivation till att göra nåt. Eller jo, två rum har jag ju faktiskt fixat, tv rummet och sovrummet men undervåningen är bara en stor katastrof! Golven skulle behöva rivas upp och isoleras, dom är iskalla på vintern och kyler ut hustet på några sekunder. Ett fräschare kök står också på önskelistan, öpnna upp några väggar för att få in mer ljus i huset vore inte heller fel. Dessutom måste de saneras mot radon!! Men så här stora projket får jag skjuta på framtiden, kanske att det kan bli mer tid när den nya lagårn är klar??

Jag hör till dom som måste ha musik på när jag städar, finns inget bättre sätt att få lite adrenalin i kroppen, men funkar ju inte med vilken musik som helst. Full ös ska de va =)

Här har ni några favoriter så garanterat får en på bra humör! Iallfall mej =)









Nähä bäst att sätta fart innan dan försvinner ännu mer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0