Fredag

Det märks att jag inte är van att äta frukost så här tidigt, så det får väl bli en liten mindre frukost idag. För alldeles strax kommer mor hit och hämtar upp mej för idag ska vi ner till underbara småland och Jönköping. Jag har inte fått tummen ur och bytt till en närmare tandläkare så vi tänkte slå två flugor i en smäll och passa på att inhandla julklappar när vi ändå åker ner till "city". För annars veti katten när jag ska hinna med det =) Julen närmar sej ju med stormsteg!! När man va liten gick ju tiden fram till julafton jättesakta men nu så tycker jag den närmar sej alldeles för snabbt! Aldrig blir jag nöjd! Hahaha =)

Så nu gäller det bara att grunna ut VAD man ska köpa!!

Kommentarer
Postat av: Jimmy

Har själv en vän, som som har en sån familj, som endast köper praktiska och användbara presenter.



så i den familjen är Toapapper en hit!

2010-12-03 @ 21:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0