Nu är jag här igen

Nu är jag här igen =) Jag fattar inte vad tiden tar vägen?! Imorgon är det redan sista dan på detta året, helt sjukt va fort tiden går.... Sitter och spånar på en egen liten årskrönika här på bloggen, när jag tänker efter så har det ju hunnit hända en hel del det här året och tänkte försöka mej på en liten sammanfattning så smånigom =)

Såg ni os-galan i tisdagskväll?? Jag mer eller mindre bölade mej igenom hela programmet.... Tänk vilka känslor sportens värld framkallar?? Fick fortfarande ont i magen när dom visade Anjas krasch under störtloppet! Jag minns precis va jag gjorde den där kvällen i ferbruari när hon krascha. Jag satt i bilen på väg ner till andra lagårn och lyssnade spänt i mina hörselskydd, när plötsligt radiokommentatorerna började skrika i munnen på varandra och beskrev vad som utspelade sej i backen....

Igår åkte jag och mamma till skövde för att försöka få tag på ett par skidor till mej, tror ni det fanns några att få tag på eller?? Vi började på Intersport, fortsatte till stadium och sportex men kammade noll. Ingen av butikerna skulle få hem nya skidor förräns i februari! Det va ju så dax =( Men på sportex skickar dom oss vidare till team sportia som jag inte ens visste fanns i skövde, men även där kammade vi noll =( Men killen vi pratade med tyckte vi skulle ringa team sportia i Jönköping och kolla för dom skulle tydligen precis fått hem en leverans med skidor. Så på väg ut till bilen rinde vi ner och kollade läget. Svaret blev att dom hade så vi susade ner till Jönköping på direkten och vet ni vad?? Jag fick tag på ett par skidor!!!! =) Så nu ska bara den värsta förkylningen försvinna för i helgen har jag lovat mej själv att det blir premiär!=)

Fick en miniminimini kalv igårkväll, alldeles för tidigt tittade den ut... Men pigg som bara den!! Tror den väger max 15kg och en normalkalv här burkar ligga runt 35kg... Men jag är redan alldeles för fäst vid den =)


Kommentarer
Postat av: anna - 2barnsmamma :)

fick du inte en kalv för ett tag sen som oxå var för tidigt född? hur gick det med den isf?

2010-12-31 @ 12:27:26
URL: http://melvinochhampus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0