Inte min kväll ikväll....

Ska de jävlas så ska de.... Ibland tror jag inte de är meningen att jag ska åka iväg. För är de nån gång de krånglar eller går sönder så är de då. Ikväll kom turen till fodervagnen *suck* förhoppningsvis för jag tag i reservdelar till den imorgon, men efter mycket slit fick bror ihop den provisoriskt så nu får kossorna mat igen (förhoppningsvis) Som om inte de skulle vara nog har jag en kviga som försöker kalva men får känslan av att hon inte fixar de själv, så ska ta och gå ner till damerna igen och kolla läget. Hon får försöka en liten stund till men händer de inget då så får jag gå in o känna i henne så att livmodern känns öppen som den ska och att kalven ligger i rätt läge.

Håller tummarna för att damerna lyckas ta OS-guldet i curlingen ikväll!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du kanske har gjort nå dumt så gud straffar dig?:)

2010-02-27 @ 14:17:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0