Kvällstankar....

Äntligen är jag inne för kvällen. Vissa dar känns segare än andra och idag har definitivt varit en sån dag. Men har trots allt fått en hel del gjort... Fast imorgon blir de iallafall lite avbrott i allt slit, jag ska nämligen iväg på en kurs om nu inte damerna i ladugården råkar få för sej nåt annat, man vet ju aldrig med djur! Det ska verkligen bli spännande!!! Kursen handlar bla om ledarskap och personlig utveckling och riktar sej lite till aktiva unga i lantbruket. Det tråkiga är att de är fre-lör med övernattning, men den missar jag :( Mina päron har missat att jag skulle iväg och ska bort på fredag kvällen så jag måste hem o mjölka korna... men men sånt är livet! Ser ändå framemot en spännande dag!

Nu har kvällsmaten landat där den ska så nu är de bara och springa en runda genom duschen innan jag kan krypa ner under täcket.... Men känner jag mej själv rätt så blir de en lååååång runda för gud va skönt de är att duscha :)



tuva och skalman (ja, resterna av honom) ligger steget före mej

Kommentarer
Postat av: Wille

Hello my dear! :)



Va' kul att du kommit igång med bloggen!!!!



Såg du mitt inlägg igår? ;)



Massor med pussar o kramar



//Wille



http://willesvarld.blogg.se

2010-02-26 @ 07:54:05
URL: http://willesvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hoppas du får roligt på kursen och att damerna inte ställer till med nått för dej:)

2010-02-26 @ 11:33:31
Postat av: Agneta

vilken söt hund du har på bilden och jag följde dig på tv.Och läser Emmas blogg med men undrar vad är det för ras på hunden?

ha en trevlig dag!

2010-03-04 @ 11:54:00
URL: http://www.metrobloggen.se/FALEA

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0