Melodifestivalen vs Os

Bänkade mej precis framför tvn och fick se att Anna gick direkt till globen!! KUL! Vanligtvis brukar jag avnjuta melodifestivalen i mina hörsekskydd mellan korna under de sista av mjölkpasset men inte ikväll :) va inne halv två inatt så är lagom seg idag! Men lillebror erbjöd sej att åka iväg och mjölka korna i sista lagårn.... så nu är jag redan inne för kvällen. Så här sitter jag nu och bläddrar mellan melodifestivalen och damernas tremil. Nu har ju alla bidrag spelats upp för de här året och mina absoluta favoriter gick till andra chansen förra veckan! :)



Crucified Barbara med låter heaven or hell är min personliga favorit i årets startfält!

Men vem som vinner i globen och får åka vidare till Norge har jag absolut ingen aning om! Har som sagt inte sett så mycket av bidragen utan bara lyssnat på dom i radion....

Fast en sak kan jag lova, nästa vecka kommer dom här brudarna få min röst i andra chansen!!

Men nu blir de os för hela slanten :)

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej Hanna. Kul att du ha börja blogga! Jag undrar när går du upp på morgon för att börja mjölka och när är du klar? På kvällen vilken tid börjar du då? Kram

2010-02-28 @ 08:13:32
Postat av: natalie

Härligt att det finns fler som tycker om Crusifide Barbara.

=)

2010-02-28 @ 12:00:27
URL: http://natalie-lilly.blogspot.com
Postat av: Wille

Crucified Barbara var grymma!!! Kommer få min röst i helgen också! :)



Pussar o kramar



//Wille



http://willesvarld.blogg.se

2010-03-02 @ 12:10:20
URL: http://willesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0