Mjölkningsdax!

Första dan av kursen är nu avklarad för min del, de andra håller fortfarande på för fullt!! Om de inte blir för sent för mej ikväll innan jag är klar med mjölkpassen så kanske jag drar dit en sväng och sover över där. Jag lär ju missa en hel del som händer där nu under kvällen. Men djuren kommer alltid först så är de bara!!! Vi har fått som uppgift att tänka ut nån som vi vill ha som mentor under de här året som kursen ska hålla på... De kommer då inte bli lätt. Det ska ju helst inte va någon man känner så väl eller har hjälp av nu utan nån utomstående som kan komma men nya ideer, synpunkter och feedback när de behövs. Hmmm... Inte lätt! Man har ju många som man blir inspirerade av och ser upp till lite men mentor?? Tål absolut att tänkas på....

Vilka personer inspireras ni av?? Tell me!!

Nu väntar kossorna..... bye bye så länge!

Kommentarer
Postat av: Olof

Min gamla chef Bengan, han skulle du ha som mentor! Han lever för sitt jordbruk och har väldigt mycket ideer som han även förverkligar och provar, vissa bra, andra mindre bra....:) Hör av dig om de skulle vara intressant, du kommer inte ångra det valet!

2010-02-26 @ 23:02:35
Postat av: jen

Jag har alltid inspirerats allra mest av min mamma <3. Pappa, syskon, sambon och närmsta vännerna har också sin plats, men mamma har alltid hamnat överst på listan. :) Bra idé det där med att ni ska välja nån ni inte känner. Alltid schysst med feedback från ngn utomstående, fast förstår att d måste vara sjukt svårt att komma på vem d skulle va!!



Trevlig blogg, förresten! Ska jag absolut följa! :)

2010-02-28 @ 23:36:25
URL: http://bridesilly.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0