Så trött....

Ännu en dag är avklarad, hann nästan med allt som jag hade tänkt. Vore väl vääääldigt konstigt om jag någon gång skulle lyckas hinna före tidsplanen :) Är väl lite för mycket tidsoptimist för de! Blev iallafall färdig med allt mökande nere hos kalvarna idag så nu har dom de fint! Måste ta o berätta om min lilla minikalv (eller som brorsan kallar henne, räkan) men de är jag alldeles för trött för ikväll....

Fick just ett mms av en kompis som är lite krasslig i halsen med en bild på en jägerflaska och frågan: tror du de här lindrar halsen?? Svaret jag gav blev ju givetvis, HALSA!!!!! :)

Men nu är kvällsmaten avklarad och sängen blir nästa anhalt för min lilla värkande rygg. Men fastnar visst lite framför tv och damernas ski cross och svensk medaljchans hoppas jag!! Verkar definitivt vara en tuff sport, en ryska blir just bortförd i en pulka efter en otäck krasch. Är så glad att de gick så bra för Anja efter hennes hemska krasch.... Heja Anja!!

Natti natti..... zzzzzz

Kommentarer
Postat av: Olof

Jäger?!?!?! När det finns Jack Daniels whiskey:)

2010-02-23 @ 23:39:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0