Hot hot!

Vilka kontraster vi får vara med om i detta avlånga land?! För inte så himla längesen gick jag runt i långkalsonger, raggsockar, tjocka tröjor och mössa när jag mjölkade. Idag går jag runt i shorts och linne när jag mjölkar. Från nästan -30 till +30. Lite galet va? Ikväll var det verkligen ohyggligt varmt inne i lagårn, kändes ungefär som min korta "semester" till Grekland för två somrar sen. Så om någon är sugen på en "gratis semester" så är ni varmt välkomna för ett värme studiebesök i min lagård! =D Hahaha

Men för alla er som kan ligga och mojja sej på stranden en sån här dag så måste de kännas rätt bra :) Jag tycker också det är rätt skönt med lite värme (borde kanske mena mycket värme?) visst, det är lite segare att jobba. Det jobbiga är att det påverkar mitt företag väldigt mycket, alla jordbruk är ju beroende av bra och rätt väder! Just nu börjar både min spannmål och mitt gräs skrika efter vatten!

Hittade faktiskt några bilder från Greklands resan


utsikten från rummet


tur nån jobbade =)


va händer här tror ni?? ;)











Det va verkligen några intensiva dagara vi tillbringade på ön Santorini (tror jag ) när vi filmade resan till Bonde. Vet inte om jag vill kalla det semester för det gick i ett hela tiden, vi hade med oss en guide dom 2dagarna som vi filmade på ön och han drog oss kors och fram över hela ön!!! Men det va helt klart en upplevelse att va med om men gud va trött jag var när vi kom hem!!! Vi tillbringade nästan 3,5 dag på ön. Resan ner tog jäääätte lång tid, gick inga direkt flyg den dagen vi skulle ner så blev en massa flygbyte och krångel. Vi landade på ön söndag kväll och filmade ankomsten till hotellet. Nästa dag var vi uppe i ottan och gav oss iväg för att filma både det ena och andra, en jätte fin badstrand, resturanger, utsiktsplatser, åsne tur och va de va allt.... Men som sagt en härlig upplevlese!!

Nu hoppas jag att de blivit tillräckligt svalt i mitt sovrum så jag kan få sova!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0