Min bror & jag...

Ås himla underbart skönt med lite regn nu!! Verkligen så välbehövligt efter den här värmen som har varit... Det va fullt drag här förra veckan så 1a skörden är avklarad! :) och idag kör dom ut prima koskit  på åkrarna för att ge gräset ny näring så det kan växa som bara den till nästa skörd!!

Tänkte passa på och visa lite bilder på bror min och hans polare från balen dom hade i torsdags kväll! Ni ska veta att jag bara är van att se dom i arbetskläder! Han gör sin sista vecka i skolan nu för på fredag tar han studenten!!




Visst är dom fina!! Valpen (lillebror) och Anna Laura



Min (fd) praktikant Aron och hans dam för kvällen



Tobbe och hans dam



Fransson & Bella



Den här bilen åkte dom i..


Bäst och sätta lite fart!! Kommer lite bilder från skörden och en traktorlista här framöver så fort jag hinner!! Ha de fint så länge!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hehe :) de är inte var dag men får se Markus i kostym :)

2010-06-08 @ 13:31:48
URL: http://svenniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0