Ett steg närmare....

Idag har jag äntligen gjort det. Beställt tågbiljetter till nästa helg!=) Jag vågar knappt tänka på de för då kommer de säkert skita sej som vanligt när jag ska iväg på nåt jag längtat efter länge! Om allt går i lås så kommer jag ha en hel ledig helg.... Kommer inte ihåg när de skedde senast. Men än är de många dagar kvar och mycket som ska hinnas göra och förberedas innan jag kan åka iväg. Hoppas bara en arbetsnarkoman som jag kan släppa kontrollen, slappna av och njuta av lite ledighet. För de brukar vara ett problem....

Nu blir de sängen för mej!! Natti


Kommentarer
Postat av: Ulrika Bylund

näää kan tänka mig att det inte är lätt att vara ledig när man är bonde!!



Kommer själv från "bondesläkt" och det arbetas ju jämt.



Kul att läsa vad du sysslar med! :D

2010-03-17 @ 13:29:56
URL: http://tcphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0