Grattis Emilie & Rickard!!!!!!!!

Djur är helt fantastiska!! Det är helt underbart att få tillbringa dagarna med dom. Igår mitt i allt pappersarbete så fick jag faktiskt ett litet men väldigt roligt avbrott. En fotograf kom hit för att ta portätt bilder på mej och alla djur! Ni ska veta att de är både spännande och roligt att släppa in en fotograf i ladugården! Bilderna kommer så småningom under våren dyka upp på en hemsida och jag lovar att hojta till så att ni som vill också kan få se dom! Det är verkligen olika hur djuren reagerar. En del kor vill inte alls va med på bild medans några andra gärna hade smakat på kameran om dom fått de =)
 
Måste även passa på att skicka en stor grattis hälsning till Emilie och Rickard som idag firar sin 7-års dag!!!  Jag är så himla glad för eran skull ska ni veta!

Hoppas ni alla haft en härlig helg!! Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Emilie

Tack sötnos! Tyvärr var jag ju iväg hela dagen, men det blir ju inte så mycket fira i alla fall. Du vet ju hur det är ;). När kommer du hit och hälsar på då? Vi får ta en sväng till dig framåt också.

Många Kramar

2010-03-29 @ 11:10:37
URL: http://emiliej86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0