HAPPY!!

Tack alla snälla! Är så himla roligt o komma in här på bloggen och se att de finns en tapper skara som läser och kommenterar. Det betyder verkligen jätte mycket för en nybörjare som jag!! :) Jag ser verkligen de här som en utmaning för att komma ifrån mitt "ensamvarg" beteende... För jag är nog liten av en ensamvarg och de blir ju inte så mycket tid över för tillfället för att hinna med o träffa sina vänner som är utspridda lite överallt. Saknar er! 

Idag får korna fritt från mej i några timmar. Jag och en annan bonde ska in till ica i falköping idag och deltaga i nåt som vi kallar "bonde i butik". Vi har en liten disk där man får komma fram och provsmaka ost och fil från de lokala mejeriet som jag leverar min mjölk till. Jag tycker de är superkul att få komma ut o göra lite "reklam" för våra produkter. Man känner sej liksom lite mer delaktig på något sätt, och så får man ju träffa en massa roligt folk :) Jag hoppas bara inte jag kommer se ut som ett levande lik för lite sliten känner jag mej efter den här veckan... 

 
en trött tuva bebis :)

Ha en underbar dag!! 

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhhhhh vlken söt vovve=)



Kram

2010-03-05 @ 15:16:42
URL: http://lindaj88.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0