Vilka går vidare?

Vilka tror ni går vidare till final från andra chansen ikväll?? Det är verkligen med många olika stilar i andra chanasen iår. Ballader till hårdrock. Jag tycker de skulle va kul om de kommer med lite bidrag där de händer saker på scenen känns som de är mycket ballader iår. Men är kanske på tiden för ett lugnt vinnarbidrag?? Var ju några år sen sist! 1998 Jill Jonsson med kärleken är.



Åh det är så svårtippat! Men i den övre halvan tror (hoppas!) jag att de kommer stå emellan Pernilla och Crucified Barbera. Men i andra?? Hjälp! Alcazar är ju alltid vassa fast den här låten tycker inte jag är de bästa dom har haft med. Jessicas ballad tycker jag växer efter några lyssningar, Kalle Moraeus & Orsa spelmän är också farliga, en väldigt vacker låt (och så är jag ju såå svag för fiolerna) Neos låt tycker jag lätt fastnar på hjärnan men den får mej alltid att tänka på en annan låt som jag för tillfället inte kan plassera! *frustrerad*
Men ikväll så vet vi svaret!! Radion kommer absolut va på i ladugården ikväll så både jag och kossorna kan digga ;P och vilka/vem får min röst? Crucified Barbera såklart!!

Nu ska jag och hundarna ta en härlig promenad i de vackra vintervädret och njuta av hur solen värmer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag hoppas då verkligen Kalle Moraeus & Orsa spelmän går vidare:) Jag har med en väldigt förkärlek till fioler och folkmusik:)

2010-03-06 @ 18:30:13
Postat av: Anonym

Jag hoppas då verkligen Kalle Moraeus & Orsa spelmän går vidare:) Jag har med en väldigt förkärlek till fioler och folkmusik:)

2010-03-06 @ 18:30:55
Postat av: Anna

Vad tyckte du om de som gick vidare till finalen i nästa vecka?

2010-03-07 @ 18:24:17
URL: http://annasjosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0