Då va de lagat =)

Mitt hår är nu LAGAT!! Åh så underbart!! Har tillbringat ett antal timmar inne i skövde hos Johanna och fått håret färgat, klippt och lagat. Mitt hår va bara så slitet och ALLT hon gjorde i början gjorde vansinnigt ont och när det va dax att dra på "masken" som hon drar slinger ur trodde jag att jag skulle dö! Jag är inte håröm och brukar inte ha några problem med de momentet i vanliga fall men idag AJAJAJAJ!! Trassligt och tovigt, dessutom har jag haft nån äcklig typ beläggning på håret det sista som gjort att det känts väldigt äckligt och ofräscht... Men Johannas magiska fingrar, ett superrengörningsschamo och inpackningar har nu räddat mej och mitt hår!! Nu är det lent mjukt och lätt och skulle utan problem passa i en sån där schampo reklam ni vet (nästan iallfalla ;))



Men tänker redan förstöra den känslan för nu ska jag ta på mej mössan och bege mej ut i snöblåsten för att sätta lite fart igen...

Kommentarer
Postat av: Anonym

låter inget vidare...som frisör kan jag tipsa dig om att alltid använda vattenlösliga stylingprodukter. då slipper du beläggning,det går ut så fort du sköljer håret. men det har säkert din frisör redan tipsat dig om! lycka till med frisyren! louise

2010-11-24 @ 10:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0