Heja André

Julen är räddad!! Kan det bli mycket bättre än att André Pops ska va årets julvärd på SVT!! Han som är lite av en favorit för mej! Jag är ju en stor "diggare" av vinterstudion som han är programledare för och tror det här kommer bli en succé!!! =) Ska bli spännande att se en annan sida av honom än den sportjournalistiska....



Har varit en lång dag även idag, men mycket har vi hunnit med. Nu är det storröjnings om gäller ute i nya lagårn för nästa vecka kommer dom äntligen och börjar montera utgödslingen och då måste all bröte som ligger i skrapgångarna va borta. Snickarna har varit super på att hålla rent efter sej men dessa montörer, ojojoj säger bara!!

Nu ska jag och mina kliande utslag på händer och armar (har ingen aning om vad) hoppa igenom duschen så jag kommer i säng nån gång =)

Kommentarer
Postat av: Wille

Åååh, André e ju så sööööt! :) I like!



Pussokram



//Wille

2010-11-30 @ 12:30:35
URL: http://finest.se/willesvarld

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0