Älska mej för den jag är!

Jaha, då va de onsdag igen och ett nytt avsnitt av bonde... Jag blev lite rörd när jag fick höra Ann-Katrin berätta om sin dåliga självkänsla och rädslan för att släppa in nån nära inpå livet... Guuud va jag känner igen mej i det hon säger!! Man vill bara krama om henne!!

Min självkänsla har blivit betydligt bättre, jag har väl insett att skönhet inte sitter i vilken hårfärg man har eller hur mode riktigt man klär sej. För mej är skönhet glädje, positivitet, sprallighet och att vara trygg med sej själv!! Jag är den jag är och duger inte de så kan de kvitta! =)

Älska mej för den jag är....



Lånar en bild av Emma på mej och Peter från Sundbyholm tillsammans med söta Sofia, våran "barnvakt" som såg till att vi inte pratar med våra brevskrivare...

Kommentarer
Postat av: martin

Bra skrivit hanna!!

2010-11-17 @ 22:09:00
Postat av: Rikardoo

Fint skrivit=) de är personen man ska gå efter och tryggheten och de man känner för kemin är de bästa:)



mycket fin bild på dig=)



trevligt åh följa din blogg med trevlig läsning varje kväll=)



kram kram



//

Rikard

2010-11-17 @ 22:23:23
Postat av: Lantisen

Du har alldeles rätt med att utstrålning och livsglädje är nr1.

Du verkar ha bådadelarna,dessutom så handlingskraftig och duktig med djuren.

Min ena son letar "Barbiedockor" och inget blir varaktigt,han undrar varför och jag sa att det är ju roligt att kunna föra ett samtal med dem inte bara att ha för att titta på!

Lite rakt på sak men de där fotomodellerna är ganska trista i längden.

2010-11-18 @ 20:26:16
Postat av: Hanna

Tack snälla ni =) Kramar Hanna

2010-11-18 @ 21:35:27
Postat av: louise

hej hanna! synd att du känner likadant som annkatrin, men hoppas attt självförtroendet blir bättre med åren det brukar ju bli så=) hur går det med ditt dejtande?någon kille på G? Louise

2010-11-20 @ 15:06:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0