Sömnbrist

Ojojoj tant håller visst på att bli gammal =) Att va ute och svira till sent på natta känns idag... Fick till slut ihop tre timmars sömn inatt innan det va dax att palla sej upp till lagårn. 

Igårkväll hade LRF ungdomen i skaraborg sin årstämma på Arena skövde med mat, stämma och bowling. Tyvärr missade jag de första timmarna men lagom till bowling så kunde jag göra entre. Att det alltid ska strula i lagårn dom kvällar man ska iväg?? Men men hursom så fick jag en kalaskväll iallafall =) När stämman och bowlingen va slut tillbringade en hel del av oss resten av kvällen på O´learys. Det finns tydligen hur mycket som helst att prata om när bönder träffas =) Jag klarade mej undan nästan hela kvällen utan att få en massa öl över mej men precis när jag skulle gå får jag en arm över axlarna med ett fullt ölglass i handen, ölglaset blev halvfullt rätt så snabbt och min jacka luktar rätt mycket öl ;P Jaja shit happens!!

Hade lovat mej själv att sova ifatt några timmar när lagårn va klar imorse, tror ni det blev så?? Pappa hade migrän och kunde då inte mjölka i den andra lagårn så det va bara att åka med dit också. Sen va klockan så mycket att jag tyckte att de inte va nån ide att gå in och sova så istället har jag, mamma och pappa kaklat ute i nya lagårn. Så nu är både mjölkrummet och motorrummet färdigkaklat, bara klinkersen kvar att lägga ut på golven och förhoppningvis kan vi börja med det imon =)



Blivande motor/vattenrum



Vist blir det fint??


Några får visst sova!! ;)
 
Nu är kvällsmaten slut och jag är slut så nu ska här sovas som aldrig förr =) Attans bara att det är armageddon på tvn!! Natti /// H

Kommentarer
Postat av: Berit

Hanna lilla alldeles för lite sömn !!!

Du jobbar ju jämnt..det håller inte i längden...

Ha det så bra och ta det lungt,och var rädd om dig.

Kram/ Berit..

2010-11-21 @ 20:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0