Maskerad!

Oh my god vilken helg!!! Jag har haft så vansinnigt kul =) Men tror nog jag blivit lite för gammal för att vara upp till klockan 4!! Men va tusan lite får man väl offra sej.... Är ändå förvånansvärt pigg idag, lite halsont bara...

Vi började kvällen hemma hos Emma & Magnus med god mat och dricka. Senare på kvällen åkte vi in till Köping till en krog som vänner till E & M abonnerat. Ett grymt bra liveband underhöll en stund från scenen, kommer inte ihåg va dom hette bara... =( Kvällens/nattens hödjpunkt va helt klart underbara Wille som underhöll oss alla!

Jag är kass på att komma ihåg att ta kort, jag råkar alltid glömma bort det när jag har roligt... Men lite ska jag väl kunna bjuda på =)

Magnus hälsade oss alla välkomna


Piraten Åsa och spionen Hanna eller som Wille kallade mej, moneypenny


Förvandlingen har börjat från Wille till....


.... Miss Stick!




Härliga "Bonde-Daniel" och Linda


Henrik "Dracula", "Sheriffen" Anders och "Johnny Andreas Depp"


Tack alla för en grym helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0