Hej mitt vinterland

Vilket härligt vinterrusk väder som hittat hit! =) Synd bara att jag inte vågar njuta av det.... Tror inte min förkylning mår bättre ute i snålblåsten... Så idag får det bara bli en tråkig inomhus dag. Men har ju jobbat ifatt lite med sånt som släpar lite efter. Men nu orkar jag inte mer.

Har en liten tomte som står och bankar med en hubbaklubba på mitt huvud!! Hoppas han slutar innan det är dags att ge sej ut och mjölka igen, hoppas mat och alvedon ska mota bort honom =)

Men jag har åtminstone fin utsikt från köksfönstret, ojoj va snön yr ;)


Kommentarer
Postat av: Thilde Höök

Haha! Jag hade precis samma rubrik på mitt inlägg idag. Publicerade precis och klickade mig sedan in hit och läste "Hej mitt vinterland". Så unik var jag :)

Kul att du också är bloggare. Jag är rätt ny här ute i etern men tycker det är rätt mysigt att ha någonstans att göra av alla bilder etc.

Hoppas allt är bra med dig!

Kram från en annan bonde

2010-11-10 @ 09:38:00
URL: http://thildesblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0