Skördefesten =)

Nu så ska ni få se på grejer! Idag verkar datorn va lite mer samarbetsvillig så nu gör jag ett nytt försök med att lägga in bilderna från skördefesten förra helgen.



Eftersom att jag är hopplös när det gäller matlagning så kallade jag in experthjälp, mamma! Tacogratäng och köttfärspaj serverades tillsammans med bröd och sallad.




Min supersöta kusin


Karlsson på Kvill




Emma & Cilla


Karin & Daniel


Rickard & Charlie mumsar på för fullt









Jag, Emilie & Jonas tar en liten siesta i sängen.






Rickard börjar allt se lite slirig ut ;)




Nu vill visst alla få plats i sängen


Dom här fina T-shirtarna fick jag!


Istället för BITCH så passar väl kossa bättre på mej :P


Supertack alla fina för en helt magiskk kväll! Har inte haft så här roligt på väldigt väldigt väldigt länge....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0