Min mobil & jag

Idag kom äntligen det efterlängtade paketet med min nya mobil i =) Egentligen är det sjukt hur beroende man har blivit av dom där apparaterna, min gamla pärla gick sönder för fyra dar sen... Men det va bara att skynda sej att beställa en ny. Ibland kommer jag knappt ihåg hur livet var innan mobilens intåg, eller jo det gör jag ju om jag tänker efter.... När jag va yngre minns jag att mina föräldrar hade nån form av kom-radio, en hemma i huset och en nere i lagårn, efter det hade vi "vanliga" kom-radios med oss i traktorer och så där när det var skörd. Men mobilen är helt klart mycket smidigare. Så här ute i bushen är den faktiskt ett väldigt bra hjälpmedel, man vet ju inte när man skulle behöva kalla på hjälp om det skulle hända nåt. Dessutom har man ju bara de flesta ett knapptryck bort :)



Jag hoppas vi kommer trivas ihop min nya vän och jag! *skrattar*

I eftermiddags fick vi ut en spännande "leksak" som ska provas i några dar, vad det är får ni se imon!

Kram ///H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0