Sovmorgon?

Jag vågar inte riktigt längta för då brukar de ju oftast skita sej, men jag kan ju hoppas på att det blir sovmorgon imonbitti!!!!!!!!!!!!!!!!!! Min avbytare Maria kommer och mjölkar åt mej så hoppas hoppas hoppas att inget strular till sej. Har några kalvkor som inte pluppat ut sina bebisar än och det hinner hända rätt mycket under en natt. Men det kommer nog gå bra hoppas vi =)

Har varit i Bert-staden Skara idag, tog en lunch med min underbara mentor Mathilda. Jag va väldigt skeptisk till det här med mentorskap i början, men sjutton om det/hon inte är det bästa som hänt mej på väldigt länge! Är fantastiskt skönt och ha nån "utomstående" som hjälper, pushar, stöttar, lyssnar, kommer med goda råd och bryr sej! Jag känner mej alltid lite lättare tills mods efter våra möten trots målen vi satt upp. För ibland behöver man allt en spark i baken =)

Nu ska ner och säga natti natti till kossorna, så natti på er också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0