Tack mamma!

Måste börja med att tacka mamma för värmefilten jag fick i julklapp, i mitt kalla hus är den guld värd!!! Jag har inte riktigt förstått att hösten är på väg vilket brukar innebära att det är dax att elda i pannan så ja får in lite värme i kåken =) Men när nu inte det blir gjort är det härligt att krypa ner under värmefilten!

Har precis avnjutit en sådär 7timmar försenad lunch.... Mina matvanor är inte de bästa men det har ju gått i 110 hela dan!! Hann nästan tröska av så mycket som jag hade planerat, hade det inte varit ett litet bränslestopp mitt i allt så hade de nog gått. Verkar som jag jobbar på att leva upp til brorsan nya smeknamn på mej, blondie =)



Har tröskat havre som inte har tyckt om allt regn.... Då kan det se ut så här. Men det har gått hyfsat bra ändå, det mesta va brutet på mitten så kom åt bra att få med det ändå. Ser ut att bli en bra skörd på havren än så länge.





Nu ska jag ner och natta kossorna och kolla så allt är som det ska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0