Vem tänder stjärnorna?

Vilken fantastisk vacker kväll det är! Alldeles stjärnklart!

Man känner sej så liten när man står och tittar uppåt och ser alla små guldprickar som lyser över himlen... Så långt borta men ändå så nära!


Idag har vi äntligen kommit igång med grässkörden...



Det ser ut att bli en kanonstor tredjeskörd! Men så är den ju några veckor försenad pga av det dåliga vädret, hoppas bara kvaliten är hyfsat okej...

Nu ska jag däcka ner i sängen, kommer en dag imorgon med =)

Avslutar med en av de vackraste sångerna som finns...


Kommentarer
Postat av: Linda

Helt enig i dit sangvalg!

2010-09-05 @ 00:18:32
Postat av: Johan

Du undrar hven tender sternorna. <Det kan jag beretta for dig. Det är du med din blogg. Varja dag så tittar jag om du har skrivit något mera om dig och din gård. Sen är du jo så snygg me. Håppast du lägger ut bild på din snya frila snart.

Faen vad duktig du är så ung och ha en så stor gård

2010-09-05 @ 00:35:48
Postat av: Olof

Ja den är verkligen fin! Men jag tycker nog denna är bättre:) http://www.youtube.com/watch?v=a-6b18mEEYs

Hoppas de går bra med bygget!

2010-09-05 @ 01:12:16
Postat av: Malle

Håller me dej, den låten e helt underbar, men sen så finns de en till låt som e helt underbar, Marie Fredriksson när hon sjunger "Sparvöga"

Kul o följa din blogg =)

Ha de bäst!

Kram

2010-09-05 @ 21:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0