Dagens ord, ORKA!

Jag säger bara ORKA!!! Det finns så mycket jag borde göra men orka! Jag hatar när energin bara stendör sådär... Vill bara skrika rätt ut!! Hatar sånna här bottendar när minsta lilla grej förvandlas till ett stort berg som känns så övermäktigt.... Blir stressad och känner att nä, jag har inte tid med att bli orkeslös! Även att jag vet att det brukar gå över rätt fort...

Det är ju så mycket man vill och borde hinna med, det ska prioriteras hit och prioriteras dit men tänk va skönt om man slapp det... Borde verkligen försöka få tag i en anställd, men återigen, ORKA!

Haha så här positiv är jag ikväll =) Hoppas ni märker av en lite gladare Hanna här imon! För allas skull =)

Kommentarer
Postat av: Gotlänning

Det är då för väl att du insett att du behöver en anställd! Försök få tag på någon innan du helt går in i väggen, du är ung och superduktig men att helt själv sköta en stor mjölkgård kan knäcka vem som helst,VAR RÄDD OM DIN HÄLSA!!!

En stor och välment vårhälsning från Gotland.

2011-04-04 @ 23:21:00
Postat av: Christian

Synd att man redan jobbar på två mjölkgårdar en bit utanför Falköping annars hade de varit väldigt spännande att skicka iväg en tredje ansökan om "dränga-jobbet" ;-)



Hoppas allting löser sig !

2011-04-13 @ 08:40:09
URL: http://www.c-andersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0