Lukten av vår

Nu är det vår på riktigt för nu luktar de koskit här!!! =)

Nu går det verkligen i 110 här på dagarna, allt ska hinnas med och helst lite till! Märks ännu tydligare nu att vi är en man kort här... Men jag gör väl som alltid, försöker hinna med lite mer istället!

Hann äntligen få ut lite näring på vetet igår och idag har vi avhornat och försökt få undan lite i lagårn när det ändå är lite taskigt väder så slipper jag oroa mej för de när solen hittar fram igen =) Imon ska vi dräktighetsundersöka en himla massa, hoppas hoppas att de är dräktiga!!

Tror inte jag behöver sömnmedel för att somna som den här lilla hönan!


Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej,Hanna.Vilken söt bild. Nu försår jag var du får din energi.Troe nog inte du har sömnproblem,

efter en dag.Ha det så bra.

Kram Lasse

2011-04-12 @ 21:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0