Einar & Bertil

Om ni av en händelse har missat detta klipp





Så fruktansvärt galet bra!!!

Underbara härliga småländska :)

Hoppas ni har haft en bra 4:e advent? Jag har äntligen fått tummen ur och skrivit klart mina julkort, bättre sent än aldrig :) För visst blir man glad av att få julkort? Love it!!

Igårkväll kom grabbarna på besök, pizza o film är inte så dumt ibland. Skönt o få tjöta lite skit, som en av dom sa igår efter en stund. "Pratar vi bara maskiner?" Hmm, vi kom fram till att det blev väldigt mycket av den varan iallafall, en yrkesskada kanske??? :)

Ny vecka, slutspurten till jul - Härligt!

Nu ska jag krypa ner i sängen o fortsätta läsa min bok, bättre avkoppling finns inte!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0