Hej igen???!!

Läääääängesen nu, jag vet!

Bryt ihop och kom igen, är precis vad jag har gjort.... Blev till slut lite för mycket, kände att jag höll på att tappa greppet lite. Fick prioritera bort en del saker för att ta mej på fötter. Men nu känner jag att det har vänt och vill ge bloggandet en till chans.

Har ingen aning om ni finns kvar??

Har hänt säkert en miljon saker sen sist....

Här kom den efterlängtade snön idag, vet inte vem som va mest salig imorse. Jag eller Tuva?? Vi är verkligen vinter/snö människor! Har känt ett stort lyckorus hela dan! Massa härlig energi :) Körde runt med Wiedemanen och bara njöt solen i ögonen och "snöyran" i ansiktet och kände mej som världens lyckligaste :)

Nu fattas bara lite till snö och fina skidspår på mösseberg! Längtar som en tok på att få spänna mej på skidorna och ge mej ut!!!

Många kramar Hanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt! Ska ut och ploga nu. Ha det bra!

2011-12-06 @ 01:03:39
Postat av: Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Jag finns kvar! Härligt att höra att du mår bättre!

2011-12-06 @ 06:37:43
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Lasse

Härligt Hanna.Vi finns kvar,du kan alltid lita på oss.

Blev glad när du dök upp igen.

Ha det så bra.

Kramar Lasse

2011-12-06 @ 16:30:46
Postat av: Johan

Hej Hanna och Hjertli velkommen till baka. Har savnat dine glada komentarer og livstäkken fra gården.

Va bra du har det bra nu då. Håppast du får snö så du kan rase runt på ski i skog och mark.

Julen nermer jo sig med raske steg med.

2011-12-06 @ 17:29:17
Postat av: Olof

Äntligen är du tillbaka!!! :) Hoppas allt är toppen med dig!!

2011-12-07 @ 04:54:24
Postat av: anders

:) hon är tillbaka!

2011-12-07 @ 05:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0