Fisar & nostalgi!

Va roligt att några av er finns kvar!!! :) superduperglad!

Trots att Tuvafisen precis braka loss en riktigt illaluktande stinkbomb till fis! Vill egentligen bara fly fältet just nu! Får bita ihop och andas genom munnen istället ;) Men hon ser helt obekymrat glad ut som vanligt.... Min lilla hönapöna....

Känns helt galet egentligen, snart är det jul! Och det här året tror jag har större vadskajagköpaijulklapp ångest än vanligt!! Inte bra alla gånger att lida av perfektionism kanske, även julklappar till nära o kära vill jag ju ska va perfekta!!

I helgen hade jag finafina Emma på besök och vi va hemma hos ett par kompisar och tog några öl, när det just hade blivit några öl så va vi några som körde allsång till den här gamla godingen... ;)

Galna o nostalgiska!





Tack för mej, hej!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har också väldiga problem med vadjagskahittapåijulklapp, mer än vanligt! Men jag vill inte bara köpa något för köpandets skull utan jag vill hitta den där perfekta grejen.



Roligt att du är tillbaka! Hoppas det går bra för dej i nya lagårn =)

2011-12-07 @ 18:16:21
Postat av: Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Det är bra Hanna, kämmpa på med bloggandet :)



Skulle bli otroligt glad om du vill läsa igenom mitt inlägg jag skrev igår. Vore intressant att höra om bönder i Sverige håller med mig.

/Sanna

2011-12-07 @ 20:49:04
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0