fredagsoväder

Åh vilket fantastiskt busväder som har hittat hit idag! Det snöar och blåser som bara den =) Blir perfekt att ge sej ut på skidor i helgen när allt lugnat ner sej...

Jag tycker det är skönt med sånna här dagar ibland, har nu gjort klart bokföringen för januari och betalat de som skulle betalas. Så nu slipper jag ju bekymra mej om det ett tag =)

Igår hade vi besök av Erika Ekesbo som har börjat jobba som företagscoach på LRF. Och skallen är verligen full av grubblerier efteråt... Kommer blogga mer om det här under helgen förhoppningsvis för det här är verkligen nåt VIKTIGT och som jag tycker fler helt klart ska prova på!

Nu trotsar jag blåster och jobbar på igen =)

På återseende....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0