Glad Alla Hjärtans dag!!!

Jag vill här och nu slå ett slag för breven/vykorten. Så här i mobilen och internetstiden håller dom tyvärr på att dö ut!! =( För visst är det ändå nåt speciellt med att få brev??? Fick ett jättefint alla hjärtansdagkram kort idag på posten och det har verkligen gjort min dag!! Bara en kort mening men det räckte för mej, inte för att jag inte blev glad av smsen som trillat in idag. Alla mår vi bra av lite extra omtanke! Visst är det smidigt att bara kunna dra iväg ett sms men det går inte komma ifrån att det är nåt speciellt med att få brev såvida dom nu inte innehåller fakturor för dom avtackar jag mej mer än gärna ifrån =)

På tal om sms så fick jag ett mms av syster idag men en bild på oss som små och den tänker jag faktiskt bjuda på här.... Hur va det sagt nu igen, det ska börjar i tid va?? =)



Sitter helt enkelt som en smäck!!! =)

Så ta nu hand om er därute och tack för att ni hälsar på här ibland!! Kramar Hanna

Kommentarer
Postat av: malin - home on the range

skrattar ihjäl mig Gulligt värre...

2011-02-15 @ 12:11:07
URL: http://www.homeonrange.blogspot.com
Postat av: Anne Vällingby

Hej Hanna,känner inte dig mer än det jag sett på tv men jag gillar ditt bloggande och måste kommentera dagens bild...vilka minibönder ni var du och din syrra och så lika ni är.Jättefin bild.Har varit så roligt att följa ditt arbete som mjölkbonde för det var min egen dröm som liten att sköta om en bonnagård med kossor. Tyvärr blev min dröm bara just det, lever stadslivet i STockholm och trivs riktigt bra med det också.Saknar dock kossor så ibland åker jag till Lovö Gård och hälsar på deras fina kor(Ekol.bondgård)

Fortsätt skriva och ta gärna in mer detaljer om vilka tider kossorna mjölkas/hur ofta om dagen,vilken sorts mat får de,hur lång tid får de gå ute respektive stå inne,får ni ofta kalvar på gården och andra saker som betyder mycket för oss ko intresserade läsare.Lär oss allt du kan Hanna.Tack snälla:-)

2011-02-15 @ 20:42:41
URL: http://www.nogg.se/sestockholm
Postat av: Maria

Undebart Hanna. :)))

2011-02-15 @ 21:05:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0