sömnig

Nu ligger både jag och tuva utslagna i soffan efter några långa dagar, skönt o komma in lite tidigare ikväll =) Skallen är helt tom ikväll, orkar knappt stava till mitt eget namn ;)

Tror SAC börjar bli lite trött på mej nu, fast egentligen borde jag va den som är mest trött och irriterad. Hade inte i min vildaste fantasi kunnat föreställa mej att de skulle bli så här struligt! Idag har de äntigen kommit upp en kille från danmark men inte heller han verkar få ordning på allt.... O jag håller på o bli mer eller mindre galen! Det som retar mej mest är foderstationerna som inte fungerar... Men dom har dom inte ens hunnit kolla på idag, så blir nog en lång dag för dom imorgon med!

Jag glömde visst att skriva hur många kor som vi har byggt för, svaret är 120.

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0