Blä!

Befinner mej i ett litet lyckorus nu tror jag =) tänk vad små rätt så obetydliga saker egentligen kan göra!!!

Har en vansinnigt äcklig smak på tungan efter att ha slickat en väldans massa frimärken, (hur lät det där egentligen??? :P) väntar nog med att klistra igen kuverten till imon eller så får jag fjäska för tuva =)

såg mitt första avsnitt av allsång på skansen ikväll och vet inte om de kommer blr fler för min del. Är väl inget jätte fan direkt av Mr Z men som tur va så finns ju Per Andersson med =) om jag fick bestämma skulle jag hellre se han som programledare!! men men smaken är ju olika....

ska ut o natta korna! ha de fint allesammans!!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej,Hanna. Iden med Tuva verkar bra,frågan är vad hon tycker efter en stund.

Kram Lasse

2011-07-15 @ 18:08:24
Postat av: JD

Hej Hanna!

Hur jag halkade in på din blogg har jag ingen aning om men är glad att jag gjorde det=) Har läst igenom nästan alla dina inlägg och jag e mållös... Har bara ett ord att komma med (IMPONERAD) ska bli kul att följa allt som du skriver här.

2011-07-15 @ 19:30:57
Postat av: Hanna

Kul med en ny läsare!! Varmt välkommen hit!! =)

2011-07-15 @ 20:43:25
URL: http://bondflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0