Hur ska man kunna sova inatt??

Ikväll går alla mina tankar till Norge, Oslo.... Det som har hänt där är så vansinnigt hemskt att de inte går att beskriva med ord... Jag är ledsen, förskräckt och rädd! Hur man kan göra något så hemskt?

Jag tänker på alla dom som idag förlorat, sin förälder, sitt barn, sin bästa vän och sitt livs kärlek. Jag tänker på alla dom som förlorat rätten att framöver kunna känna trygghet....

Tårarna bränner bakom ögonlocken när jag ser bilder och reportage från Oslo och Otöya, när jag hör reportarna berätta om döda, skadade, skräcken och ungdomar som gömt sej för att försöka rädda sitt liv från en galning som skjuter vilt omkring sej!!


Hur ska man kunna sova inatt???


Kommentarer
Postat av: Johanna

Man kan inte riktigt fatta att de hänt :( Känner en tjej som jobbar i oslo, hon berätta att hela butiken hade gungat o varorna hade åkt från hyllorna o massa rök. Vete fasen hur jag hade reagerat om jag vart där. Man kan inte tänka sig in i det :(

2011-07-22 @ 22:28:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0