minitrip till borås!!!

Kom för en stund sen hem från en liten trip ner till borås, har varit nere och firat fina katta som har fyllt 40!! Precis som vanligt så blev det galet mycket skratt, en hel drös med "stefan o krister" skämt och nu även Johnsson & Piiipen, störda? Förmodligen!!! ;) Galet tråkig väg dit ner bara, tur det finns mycket gårdar längs vägen att titta på, antar att man är lite skadad :P

Självfallet hade jag ju min lilla hönapöna med mej...



Katta  blev snabbt en favvo, så även Emma!



ETT STORT GILLA!! Om nån får syn på en sån här skylt eller vet om vad man kan få tag på en så vet ni vem ni ska höra av er till :)



Vi satt och bläddrade i Kattas underbara urklippsalbum från bonde söker fru tiden, helt sjukt va mycket vi har hamnat i skvallerpressen!!! Galet är bara förnamnet! Tänk om ens hälften av allt kunde vara sant bara!! ;)

Är bara tvungen att bjuda på ett av mina sjukaste löp!! Ifall ni missade de :)



Inser att jag borde vatt i säng för längesen! Ska försöka ta mej tid att svara på era kommentarer som jag inte hunnit med än.... På återseende!!

Kommentarer
Postat av: Millan

Hej!



Skylten med texten "A home without a dog, is just a house" kan beställas ifrån http://www.carlssoninterior.se och kostar där 79 kr + frakt. Köpte en sån skylt till min mamma i julklapp därifrån och dom har snabba leveranser. Skylten är verkligen jättefin! Lycka till

2011-07-23 @ 21:49:51
URL: http://www.kloveress.se
Postat av: sus

Hej är det Magnus Emma som är på bild eller är det någon annan?

2011-08-12 @ 18:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0