Farmors lilla "kicka"

Jag o Tuva har lördagsmyspys i soffan ikväll, Tuva ligger o mumsar på sitt tuggben och jag skämmer bort mej själv med en chokladbit, eller två :P

Igårkväll var jag iväg på 25års kalas! Helt sjukt egentligen! När blev vi så gamla? Själv har jag bara 10!! dar kvar innan turen har kommit till mej... Mamma och pappa påminde mej om de igår när jag fick frågan vad jag önskade mej i födelsedags present, hade jag varit 20år yngre hade jag garanterat haft en önskelista på sisådär 10sidor eller nåt. =) Men nu så är den helt obefintlig! Vad vill man ha när man fyller 25? Jag har ju redan allt jag kan önska mej =) Jag är lyckligt lottad med en underbar famlij, min lilla hönapöna Tuva OCH eget företag! OCH livet har ju faktiskt bara börjat!



Gunvor med flera bad om en bild på den nyfriserade Hanna och här kommer en från igår!

Igår var det 7år sen min älskade farmor förvandlades till den vackraste ängeln i himlen, tänk att man kan sakna någon så oerhört mycket.... Fortfarande så går de inte en dag utan att jag tänker på henne... Jag skulle verligen göra vad som helst för att ha henne här! Jag kunde prata om allt med min farmor, hon fanns alltid där och hade alltid tid! Guuud va hon skämde bort oss!! Vilket kanske inte alltid va så uppskattat när jag kom hem till mamma för att äta middag men magen redan va full av ballerina kex och mjölk :P Och jag vet inte hur många döda kor/kalvar jag suttit på vedlåren i farmors kök och gråtit över...

Men hon vakar över mej och i mitt hjärta kommer hon alltid finnas kvar...


Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej,Hanna. vilken fin och nyfrissad Hanna.

Ser helt fantastisk ut. Hoppas du får en bra dag.

Kram Lasse

2011-06-12 @ 08:51:42
Postat av: Christian

Beklagar att din farmor lämnat dig..



Förstår hur du känner med mor/farföräldrar.. jag har samma kärlek till mina morföräldrar. Går inte en dag man inte tänker på dom och tillbringar nära på mer tid med dom än mina vänner :)

Man får ta vara på tiden man har med sina kära gamlingar.. man vet aldrig när tiden rinner ur.



Väldigt söt bild på dig med ! :) Solbränd och fin ! Riktigt go fördel med bondelivet att vara ute jämt, man får världens finaste bränna ! :D

2011-06-12 @ 09:09:49
URL: http://www.c-andersson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0