Iväg!!

Va igår på ett jätte intressant studiebesök på vadsbo mjölk, dom bedriver KRAV produktion med ca 1000kor! Vilka byggnader, vilka plansilo fack, vilka betesfållor!!! Korna mjölkar där i en utvändig karusell med 60platser! Min lilla lagård kändes i sammanhanget som en liten flusgkit på rutan typ, bara deras kalvstall va säkert dubbelt så stort som min kolagård!!! Som sagt, väldigt intressant och som vanligt så får man nya tankenötter att grubbla på!!

Hinner inte med nån längre sammanfattning för stunden för nu måste jag studsa vidare, brorsan blir tokig om han får vänta på mej... Har bokstavligt talat drängt in mej med solkräm för nu far vi mot Borgeby, skåne för en dag i solen bland maskiner och olika växtodlingsförsök. En riktg bonnasemesterdag med andra ord!!! =)

Kram på er så länge!!

Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej,Hanna. Vad skönt att du hinner med,lite

annat .Hoppas du får en skön fortsättning på sommaren.

Kram Lasse

2011-06-29 @ 16:50:34
Postat av: Christian

Haha de var väl tur att du fick på dig solskydd, de fick inte jag kan jag säga ! De syns rätt bra nu ! :D



Hade du en bra dag ? Jäklar vad folk de va ! =)

2011-06-29 @ 21:35:04
URL: http://www.c-andersson.se
Postat av: Hanna

Tacka vet jag solskydd!!! Är helt befriad från sönderbränd hud!! =)



Hade en kanondag!!!

2011-06-30 @ 11:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0