Ko-mys!

Ibland blir jag förundrad över hur vi lantbrukare orkar jobba så mycket som va gör... Men att få syssla med det man älskar mest i hela världen ger för det mesta en massa positiv energi tillbaks, det gäller att njuta av de små sakerna och inte bara rusa på hela tiden... När jag hämtar in korna på eftermiddagen passar jag på med att fylla på med en massa positiv enegri, det gör inget att de ibland kanske tar 5minuter längre tid för det ger så mycket mer till mej =)







Har varit duktig och vattnat mina investeringar i trädgården ikväll, de ser lite roligt ut för jag har satt galler framför. Varför?? Jo, för jag har en hund som älskar att gräva i jord och vill inte ha dom uppgrävda!! Varma dar så brukar hon rota upp lite kall o fuktig jord att lägga sej i som svalkar =)



Jag vet att ni är många som undrar om Emmas blogg, men tyvärr vet inte jag mer än ni!! Sorry!

Kramar Hanna

Kommentarer
Postat av: Sanna

Sv; Tack så mycket Hanna :) http://www.bloggdesign.nu/?p=blogdesign&show=free&filter=ratings&order=desc är ett tips om du vill ha en lite mer personlig blogg. Så började jag innan jag började rosa i html-koderna på egen hand :)



Och det är precis som du säger, att jobba med det jag älsar gör att man ofta glömmer bort hur trött man är eller hur dåligt man mår!

Kram!

2011-06-16 @ 09:13:34
URL: http://shesasaint.blogg.se/
Postat av: Lasse

Hej,Hanna. Vilken härlig bild.En fin Hanna

med en glad ko.

Kram Lasse

2011-06-17 @ 20:50:22
Postat av: Dreamer :)

Du är nog den sötast tjej jag sett i hela mitt liv:)

2011-06-17 @ 22:55:21
URL: http://www.youtube.com/watch?v=uad0gZN8KXs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0