Midsommer, redan över....

Kommer förmodligen hata mej själv imonbitti för kvällens dejt med Johan Falk på tv.... men dom är ju bara så attans bra dom där filmerna!!! Borde verkligen försöka få rätt dygnsrytm igen =)

Hade en riktigt toppenkväll på olstorp i lördags, kalasmycket folk och jag var verkligen i högform :P gjorde säkert bort mej massor men det bjuder jag på!! efteråt blev det efterfest i skövde med köö´v, helgens stora snackis har varit uttalet på korv, enligt mej och min kompis som va på besök hemifrån småland är det rätta uttalet just "köö´v" men enligt västgöte nissarna här uppe så ska det uttalas "körv" =) Vem av oss har rätt?? Landade först klockan fem i sängen här hemma och då va det ju redan superljust ute! Men till slut kom även john blund och jag fick några timmars sömn iaf =) 

Tack till mina underbara föräldrar som ställde upp och mjölkade åt mej över helgen!!! 

Hoppas eran midsommar varit lika lyckad som min!!!

Kommentarer
Postat av: Tobias

Svaret är helt enkelt... korv ;)

2011-06-27 @ 23:28:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0