Högtidlig premiär

Äntligen är det tillbaka, Så ska det låta! Jag missade tyvärr första halvan men sista halvan av programmet hann jag allt se! Så himla duktiga dom nya "lagledarna" var kul med två tjejer! Dom va riktiga baddare på piano och sång!!! Om jag hade haft nån musikalisk talang så hade jag definitivt velat va med i det programmet! Men jag nöjer mej med att sitta här hemma och gissa när ingen annan behöver höra mej =) För allas säkerhet =)

Idag tvingade jag med mej brorsan till Skara, dax för att få iväg den årliga SAM ansökan.... Så nu ska iaf va fixat så slipper jag tänka på de... Jag tar hjälp av HS när den ska iväg. Är ju hopplöst att komma ihåg alla regler och nya reglar och allt va de är!

Just nu ligger min lilla höna jämte mej med huvudet i mitt knä och småsnarkar men så här brukar det se ut på morgonen när jag mjölkar... Då är det mattes jacka på gropgolvet som gäller!



Nu ska vi unna oss lite mys till här innan vi tackar för idag! Hoppas ni också har en härlig fredagkväll!

Kommentarer
Postat av: stina

men hanna du är ju en jävel på att sjunga det fick vi ju höra på revyn.

2011-03-19 @ 10:19:55
Postat av: Hanna

hahah ja just de ja =) hade jag nästan glömt bort! men åh så kul vi hade!!

2011-03-19 @ 20:51:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0