Ryktet säger att...

Åh va underbart det är med rykten! Det är så skönt att slippa behöva hålla koll på sej själv när andra gör det så bra åt mej! Dessutom är det ju skönt att få det uppdaterat för sej ibland så man inte gör bort sej. Så för alla er som också har missat det så är jag tydligen inte singel längre, vet inte än när det hela inträffade eller vem den stackars saten är så ska behöva hänga ihop med mej är. Det framgick inte av ryktet denna gången men även det kommer väl fram till slut =) Så länge han är rik och snygg så okej för mej =) Mitt privatliv vilar fortfarande i trygga i händer iaf!  Nu sparar jag ju en massa tid och behöver inte va ute och jaga mannen i mitt liv vilket innebär att det blir mer tid till att jobba!! UNDERBART!

Vad skönt det är när man innerst inne är säker på att man har rätt men ingen annan tror på en och tills slut så blir det bevisat att jo, jag va faktiskt den som hade rätt!! Skadeglädjen är den enda sanna glädjen eller?? ;) Hoppas nu bara felen blir tillrättade väldigt väldigt snart! Att ha en icke rätt fungerande disk till mjölkanläggningen är ingen höjdare i längden!

Va vore vi utan våran magkänsla? Våga lite på den!!

Nu ska jag ut min damer!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Nämen Grattis S



Nyfiket folk finns de gott om :)



Kommer ihåg när min kille gjorde slut, dan efter på jobbet skulle jag sitta o ta emot anmälningar om simskola då började dom ta upp frågor som att han har gjort slut med dig va? Va tvungen o lämna över till chefen för ja blev så ledsen o förbannad.



Efteråt såg man den lilla byn me helt andra ögon :)Här kan man inte ens gå in på toaletten utan att alla andra vet om de ;)



Stå på dig :) Kraam

2011-03-23 @ 15:03:58
Postat av: Lasse

Hej,Hanna. Det är tråkigt med alla rykten.

Men du skall inte tycka synd om den som,blir ihop med dig.Jag tror att du finner den rätta en dag, och jag lyckönskar ,den som får dig.

2011-03-23 @ 17:18:57
Postat av: Hanna

Usch va hemskt Johanna, nåt som dessutom man absolut inte vill behöva prata om. Är ju jobbigt som det är ändå!!



Tack Lasse för dina, som alltid fina ord!



Kramar Hanna

2011-03-24 @ 20:59:29
Postat av: Olof

"Nu sparar jag ju en massa tid och behöver inte va ute och jaga mannen i mitt liv vilket innebär att det blir mer tid till att jobba!! UNDERBART!" Hahaha, underbart skrivet :)



2011-03-31 @ 10:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0