Vasaloppssöndag

Jag missade att se starten på tv idag men jag fick iallafall avnjuta den i radion. Visst är det nåt stort och speciellt med vasaloppet? Min mamma är inte nåt sportintresserad men är det nåt hon inte missar så är det vasaloppet och jag tror faktiskt inte hon är den ända! Det är ju en sån folkfest!!! Jag hann in och fick se uppgörelsen och shiiit va spännande de blev! Är imponerande att de efter nio mil orkar spurta! Nån gång vill även jag åka vasaloppet men håller mej till tjejvasan nästa år... De va lite kul att jag faktiskt kände igen mej dom sista tre milen, satt för mej själv och fnissade haha där har jag också åkt =)

Hur det går i melodifestivalen kommer jag nog aldrig bli klok på, men det är väl lite det som är hela tjusningen. Jag missade andra chansen igårkväll, men mamma berättade hur det gick idag. Och det va då inte som jag hade gissat. Min favorit Pernilla Andersson gick ju inte vidare =( 

Nu ska jag fortsätta kvällen med lite Wallander!

Kram // Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0