Roadtrip

Fasen va skönt det är att bara få va ibland, helt underbart! Har varit iväg på en roadtrip till Norrköping över dan och passat på att ladda om batterierna lite =) Så skönt att sitta i bilen och inte göra nånting mer än att småprata en massa strunt... På vägen upp passade vi på att köra gamla Gränna vägen över Skärstad upp och åhh va vackert det är! Då saknar man allt småland ;) 

Det här va precis vad som behövdes efter en lååång måndag, kom inte i säng förräns tolv igår, lite segt... Men jag fick ju en massa saker gjort! Höll på att pyssla ute till tio tiden, efter det blev det en kort löparrunda med Tuva, lite kvällsmat och sen ett ryck med bokföring fram till tolv, så nu är jag äntligen ikapp med den =) 

Nu ska jag avsluta kvällen med lite slappande i soffan innan John Blund kommer... Åh vilken härlig dag!!! =)

Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej,Hanna. Vad skönt att du fick en fin vilodag.

Vägen som ni åkte är väldigt fin,och jag förstår att bokföringen tar sin tid.

Hoppas du får fler fina dagar,det är du värd.

Kram Lasse

2011-05-11 @ 17:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0