Framåt!

För det allra allra mesta älskar jag mitt "jobb" eller livsstil kanske är mer passande?! Jag stortrivs med att vara egen företagare och skulle aldrig överleva nåt annat tror jag :) Visst kan det kännas lite kvävande ibland när man känner att man inte riktigt greppar situationen men kanske är det ju det som också är tjusningen?? Utmaningar är ju till för att övervinnas!

Jag har lärt mej sjukt mycket under mina 4år som "egen" nu, har definitivt blivit beroende. Kom på mej själv innan idag när jag sorterade in fakturor som ska betalas med att inte bara konstatera beloppet på el-räkningen utan att också vända sida och kolla in förbrukning o elpris. Och ett stort leende spred sej när jag insåg att priset faktiskt hade gått ner!! Skadad??? :P

Jag försöker alltid att se framåt, backspegeln använder man för att förhoppningsvis konstatera att man är på rätt väg och inte står kvar o stampar på samma ställe!

Ta hand om er! //H

Kommentarer
Postat av: Lasse

Hej,Hanna. Du har rätt inställning.

Det är alltid bättre att se framåt, det som varit kan man ändå inte ändra på.

Ta även hand om dig,och ha det så bra i hösten.

Kram Lasse

2011-10-11 @ 17:09:10
Postat av: Sanna

Sv; Ja, det är bara att sätta tänderna i alla projekt. Har man väl börjat är det svårt att sluta istället :)

Kram!

2011-10-11 @ 23:22:52
URL: http://shesasaint.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0